21 Januari

Det var ett tag sen, som vanligt som man brukar säga. Men skriver ju mest för min egen skull ! 
Nytt år och nya tag, jag värdar fortfarande men har fastnat i en ond cirkel då jag tycker de är SÅ tråkigt att träna på gymmet, speciellt nu när de är alla nya med nyårslöften! Men det hjälper min rygg att bli starkare! Har fått hem runkeeper och kör mycket power walk ute. All träning är bra tränning! 
Jag beställde hem diet pro choklad smak, Brukar försöka rensa ut kroppen lite då och då, och när jag haft ont i magen en del så vet jag att de är dags. Dock mycket besviken på smaken, får försöka klura ut vad jag kan blanda ut det med? kanske hallon eller banan? Får väl expirmera lite! 
I går försökte E att lära mig att åka skidor, livsfarlig då de mest blev störtlop hela vägen. Men jo kul när man börja få kläm på det. Väldigt mycket blå märken och en anning träningsvärk i dag, men de va de värt! 
I dag ska jag i väg och kolla lite på ett nytt projekt, får se om jag vågar eller fegar ur. Man vill ju inte vara kvar här hela livet.. men vi får se :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0