25-sept

Minus 1 kg på en vecka, ska ligga på ca 0,7 kg i veckan så ja är nöjd! I helgen blev de ju att lite gott när jag var ute med sophie. Men de tog jag igen på söndagen med 7 km promenad och 1 timmes simning! 4 mil fick jag i hop förra veckan. Veckan utmanning  är minst 70 tusen steg tills söndagkväll. I går avklarade jag 10.000 steg så det ska nog inte bli någon match. Ska ner till malmö på fredag och stanna där, så de blir att packa ner skorna och kläderna och ge sig ut, förhoppningsvis inte helt själv ! Några mått på mig själv har jag faktiskt inte börjat med. Det sägs ju att man inte ska stirra sig blind på kilona, men tycker de är så svårt att mäta på "samma" ställe varje gång. Men kanske lite roligare om man har med det med? 
Älskar i alla fall att simhallen äntligen har öppnat igen, har saknat simningen! Dock tråkigt att de stänger så tidigt, blir ganska stessat när man slutar 18 och de stänger 20. Men nån kväll/helg blir det nog! 
I dag blir det faktiskt jobb (är ledig i morgon i stället), sen blir det ut en sväng till Du&Jag efter jobbet med Sophie. Lär ju bli några fynd !
 
Så. 70.000 steg, vilka är med ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0