20-sept

I går blev de hårt på gymmet! Det blev en blandning mellan gå, springa, crosstriner och cyklen! I dag blir det en runda efter jobbet! Hoppas verkligen regnet håller uppe så man slipper sätta på sig halva garderoben! 
I morgon är det fredag så då blir nog vilodag! så då har jag 1,5 mil att gå igen i helgen. No problem ! 
En dag i månaden ska jag ha en äckeldag. Du vet när man får äta vad man vill! Oktober är ju redan spikat vilken dag, självklart min födelsedag ;) September vet jag inte riktigt, inte nu i helgen i alla fall! I dag känns som den jobbigaste dagen hitills sen måndag, vaknade med socker sug och är så sugen på cola light! Men nej! En cola light får jag unna mig i helgen. En i veckan är okej. 
Så nu kör vi igång i dag med !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0