19-sept

Okej, jag hoppade promenaden i morse. Spöregn och rusk var ingen hit! Så det blir att går på det hårdare på i kväll på gymmet! Självklart blev det vågen i morse med (vet att de inte är bra, men kan inte låta bli) 1,2 kg på två dagar! Verkligen inte dåligt! 
I dag lyckas jag göra min första dount på mitt tunna tråkiga hår! snyggt och elegant! Men nu sitter jag här med min morgon smothiie med mycket protien så ja ska orka till lunch, då står det kyckling sallad på schemat! Snart bär det av till jobbet, har ingen anning vad som står på schemat där, men de lär jag märka! I morgon blir det nog en kvällspromenad i morgon, får ju inte komma efter med mina mil! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0