18-sept

Det blev inga problem med fika, jag tog en kyckling sallad! Gott ! Hade även ett himla trevligt sällskap!
Blev även ett stort köp av bär ! 
Det blev en 5 km runda i dag, endast några droppar regn kom på mig ! I morgon ska jag se om jag kan dra mig upp tidigt och ta en runda innan jobbar, bara för att de är mörkt ute behöver det inte vara kallt ! På kvällen blir det ett träningspass på friskis! Så 1,5 mil avklarad, 2,5 mil kvar! Ligger bra till. Är ledig hela helgen och inte mycket planerat, så vem vet. kanske ja slänger in en mil till! 
Provade Celsius cola i dag, godkänt betyg! Dock inte lika gott som cola light, men aj! måste bli av med mitt beroende där med! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0