6-okt

Lördag, och jag ska snart i väg till salongen och jobba lite. Denna veckan har faktiskt gått bra, har tappat några cm så är nöjd, ska se hur de ser ut på måndag. Jag kört fortfarande mycket på mina smothiies, de är ju så jäkla gott! Nu har jag även slängt ner lite avokado, mycket bra fetter och smothiies blir väldigt mättande! I kväll ska jag och E i väg på middag, så de blir att ut och promenera lite efter jobbet :) 
Veckans tränning hitills har blivit (stegvis)
 
Mån- 14.000 steg
tis- 16.000 steg
ons- 11.000 steg plus löp på gym
tors- 10.000 steg plus 45 min simning
fre- 8000 steg 
 
59.000 steg hitills :) 
så snitar jag ungefär 15.000 i dag och i morgon så slår jag förra veckan! :)
 
Jag är nöjd och stolt över mig själv! Let´s go :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0