2-okt

Är fortfarande kvar i Malmö, snart blir det att traska i väg till salong S.a.l.t och bli ompysslad av Alex som gick i min klass. Det blir lite färg, jag står inte ut ! stegräknare slutade på 14.000 steg i går, får se vart de slutar i dag! Ska ju dra in all min packning in till stan snart! Så borde bränna dubbelt upp ! 
Sen blir det förhoppningsvis tåget hem vid 13, en Pw hemma sen gosa ner mig med min nya glossy box och förhoppningsvis göra caviar naglar! 
Helgen blir de faktiskt lite jobb, sen blir nästa vecka felvänd med jobb på mån tors fredag. 
Ja tack ge mig ett heltid jobb! 
 
Nu ska jag borsta igenom min morgonrufs så alex inte får en chock!
ska vi försöka satsa på 15.000 steg i dag? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0