17-sept

NYSTART
 
Nu är det slut på lata dagar. Måste bli av med mitt sockerberoende. (lätt att få då allt nästan innehåller socker) Tänkte försöka börja med att bli av med 5 kg till den 29 oktober, det är mitt mål. Jag tror det är ett lagom mål, och självklart blir jag inte helt förstörd om de blir något kilo mer eller mindre ! Jag har skaffat en ny familjevän vilket kommer hålla mig mer mätt, cookie cream protienpuler (whey 80) funkar att blanda med precis allt ! 
Tänkte börja med att köra ett mål denna veckan då jag ska gå/cykla/crosstraina  4 mil denna veckan ! 
Kommer prova mig fram och början ligga på ca 1500 kcal om dagen. 
 
Vilka vill hänga på? 
 
I dag har det blivit 5 km pw i morgon regnet, När väl skorna har torkat ska jag ge mig ut på en runda igen! 
 
 
En liten inspererande bild  från min 18 års dag 93 kg, Jag lyckades gå ner 30 kilo. Dock har det kommit tillbaka några av kilona. Så 5 kilo är väl ingen match för mig! 
 
Nu kör vi ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0