18-sept

Gomorgon!
I går blev det lite dåliga nyhter för min del så jag totallt bröt ihop. I bland är saker och ting lite orättvis! Men trots detta så blev det sammanlagt 1 mils promenad! I dag vaknade jag upp till regn, ösregn! Så promenad blir det senare! Sitter med min dunder smoothie med 250 g björnbär, 1 dl mjölk (laktosfri) och 25 gram protienpulver ! Väldigt mättande och gott! Jag ska snart i väg och fixa lite hår, lite klippningar och sling sen ska jag ta en fika med Antonia. Jag en fika.. Inte bra! Men jag ska nog hitta ett bättre alternativ! Självklart blir man lite av en nörd såhär i början. Men såklart va man tvungen att väga mig i dag, 0,5 kg borta ! Hoppas jag kan fortsätta detta! 
Blir även att köpa hem en massa bär och kvag, ska nog få min pojkvän att köpa hem lite nytt gott protienpulver från gymgrossisten!
'
 
 
Härligt Höstväder, önskade jag kunde simma i dag !
 
Gårdagen bästa - Maten fungerade fint plus 1 mils promenad!
 
Nu laddar vi upp denna dagen och kör vidare ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0