3-okt

Åh jag vet att jag inte skulle bli arg, men vågen visade plus! Jävla skit våg! dock visade mindje måtten -2 cm, så a de är ju bra! Har ju nästan snittat minst 1 mil om dagen. Men nu får jag skärpa mig och köra min kost perfekt, så att i bland komma på vad man ska äta, men ska köra hårdare på det. I går hamnade jag på 16,000 steg, körde en 7 km på kvälls kvisten. Jag kom verkligen inte upp i morse, har sån ångest att jag är från malmö och här hemma. Vill tillbaka till malmö nuuuu. Men nej, jobbet först.. Men efter jobbet blir det gymmet och värda och sen får jag se hur långt jag kommer på mina steg i dag :) 
 
14,000 plus 16,000 så är uppe i 30.000 steg på två dagar nu :) 
 
Måste kämpa vidare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0